دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹

گلایه رانندگان از نبود بار و نمایندگی خدمات پس از فروش
سردبیر | ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

گلایه رانندگان از نبود بار و نمایندگی خدمات پس از فروش


مالکان 300 کامیون در سیستان وبلوچستان با گذشت 9 سال از زمان تحویل ناوگان ‏منطقه آزاد چابهار، خواستار تغییر پلاک این خودروها به ملی شدند.

به گزارش باروان به نقل از راه دانا، شماری از رانندگان کامیون در ارسال پیامکی به این پایگاه خبری خواستار پیگیری معظلی شدند که چندین سال با آن مواجه هستند.
 
در متن این پیامک آمده است: در سال ۱۳۸۹تعداد ۳۰۰ دستگاه کامیون کشنده از طریق منطقه آزاد چابهار به تعدادی راننده واگذار و جهت حمل بار از منطقه آزاد چابهار به مقصد میلک زابل واگذار و مقرر شد بعد ازمدت پنج سال فعالیت در استان سیستان و بلوچستان پلاک آن ها آزاد شود.
 
در ادامه عنوان شده: اکنون بعد از گذشت ۹سال هیچ ارگان و مسئولی پاسخگو نیست و این خودروها علاوه بر نبود بار در استان از نداشتن نمایندگی خدمات پس از فروش و مکانیک و حتی نبود بعضی از قطعات و خرید به قیمت بالا از دیگر استان ها بر روی دست صاحبان مانده است.
این افراد خواستار پیگیری قانونی و رسمی برای آزاد کردن پلاک ها از پلاک منطقه آزاد چابهار به پلاک ملی مانند سایر خودروها جهت تردد در دیگر استان های کشور شدند.
 
مالکان در زمان استفاده از مزایای طرح از این موضوع مطلع بوده اند
در تماسی که خبرنگار ما پیرامون این مطالبه مردمی با تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشت، وی گفت: مالکین اصلی کلیه ناوگان منطقه آزاد چابهار (300 دستگاه) در زمان واگذاری با سپردن تعهد رسمی محضری، ملزم به فعالیت در حوزه استان و از مبداء نقطه صفر مرز آبی در چابهار تا نقطه صفر مرز خاکی در میلک، شده اند.
 
به گفته وی، بدیهی است مالکان در زمان استفاده از مزایای طرح ورود ناوگان پلاک منطقه آزاد، از این موضوع مطلع بوده اند.
 
این مقام مسئول با اشاره به درخواست تعمیر وسیله نقلیه دارندگان این دسته از ناوگان حمل و نقل بیان کرد: در صورت تایید نمایندگی تعمیرات خودروهای مذکور در سیستان و بلوچستان مبنی بر نیاز به انجام تعمیرات ناوگان در خارج از استان، این اداره کل نسبت به معرفی این دسته از ناوگان به سازمان منطقه آزاد چابهار جهت اعزام، اقدام می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه تعیین سهمیه سوخت ناوگان تابع قوانین و سیاست های ستاد مدیریت سوخت کشور است، افزود: برابر تصمیمات ستاد مدیریت سوخت کشور، سوخت پایه کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش یافته است و در عوض به سوخت عملکردی ناوگان بر اساس مدل خودرو، ظرفیت، میزان فعالیت حمل و نقلی و پیمایش، اضافه می شود.

ارسال دیدگاه



دیدگاه های ارسال شده

هنوز دیدگاهی برای این پست ارسال نشده است